27.09.2015 12:19

TIP NA RYCHLÝ A ZDRAVÝ OBĚD

 

Recept je jednoduchý a zvládne ho i začátečník. Oběd by měl tvořit cca 30 - 35 % z celkového energetického příjmu dne. Tento recept je napočítán na 2.000 kJ, tj. je vhodný pro ty z vás, kteří by měli za den sníst cca 5.700 - 6.500 kJ (a přizpůsobí tomu jídlo po zbytku dne).

 

Kuřecí prsa dušená 100 g, vařené brambory 140 g, mražená zeleninová směs 140 g, 3 lžičky řepkového oleje, 30 g cibule, 
100 g rajčete, bylinky dle chuti, sůl.

 

Maso dle chuti okořeníme a uděláme „na vodě“ - po otočení plátek obložíme kroužky z cibule a rajčat. Mraženou zeleninu můžeme přidat k masu, nebo udělat zvlášť – opět přidáme bylinky dle chuti, trošku soli. Po uvaření vmícháme do zeleniny tuk.

Rajčata, cibuli a část tuku můžeme využít i jinak - např. na rajčatový salát - kdo potřebuje zálivku doslazenou, použijte Stévii.

 

Celkem: 2.000 kJ, 53 g sacharidů, 37 g bílkovin, 13 g tuků.

 

Přeji Vám dobrou chuť Emotikona smile
Andrea

 

—————

Zpět


Kontakt

Hubni s jídlem

Provozovna:
Poliklinika U sv. Havla,
Rychnov nad Kněžnou,
Svatohavelská 266


Kontaktní místa:
Zdravá výživa Kostelec


Sídlo:
Masarykova 52
517 50 Častolovice


Bc. Andrea Horáková
tel. č. 603 181 090